donderdag 18 december 2008

Telloholic

Als vrouwen dromen, dan dromen zij over knappe mannen met heerlijke lichamen en geweldige ogen, een zwoele stem en een bijzondere aanbidding voor alleen de vrouw die droomt. Als vrouwen hun ogen dicht doen zien zij het gezicht van de man waar ze heimelijk verliefd op zijn en als vrouwen dagdromen dan dromen zij over de romantische uitjes met hun vriend. Vroeger had ik dit soort dromen ook, tot 3 dagen geleden, toen ging ik namelijk aan het werk...

Ik ben bij een bollenboer geweest, samen met nog een vrouw, we stonden aan een tafel en plakte stickers op kleine plastic zakjes, daarna tilden we een krat bollen, die keerden we om op de tafel en deden 25 bollen per zakje. Ik denk dat we 4 pallats hadden met ieder 30 kratten en vandaag hebben we zand uit bollen geschud, dat waren ook 31 dozen.

En lieve vrienden, als ik mijn ogen dicht doe dan zie ik geen Ron, geen romantische uitjes, nee, ik zie bollen, bollen en nog eens bollen, grote bollen, kleine bollen, bollen met veel wortels, bollen met weinig wortels, bollen die op knoflook lijken, bollen die op kleine levende kwallen lijken en noem het maar op.

Daarnaast heb ik nog eens oneindig veel spierpijn, auw in mijn rug, nek en pols en tot overmaat van ramp tel ik alles tot het doodgetelde aantal: 25. Ik tel windmolens, lantarenpalen, kerstbomen, stoeptegels, colaflesjes, theezakjes en noem het maar op. Alles maar dan ook alles tel ik.

Gelukkig heb ik drie super dagen gehad, ik had een geweldige tijd, veel plezier en een leuke collega. Jammer dat het voorbij is...ik hoop alleen wel dat het afkicken van het tellen niet te moeilijk is.

"Hallo, ik ben Laura en ik ben een telloholic."

1 opmerking:

Jodelieh Blue zei

owh dat is dus wat je aan het doen was... ik vroeg me al af :)... Lekker centjes verdient???