donderdag 11 december 2008

Over pipo de Clown en mijn baan

Geen nare dromen vanacht, geen bizarre manier van wakker worden en geen vreemde gedachten, ik had heerlijk geslapen en stond op zo van "dat varkentje gaan we eens even wassen." Ik sprong even onder de douche en kleedde me aan.

Ook deed ik mijn make-up volgens de Tyra Banks methode. Eindelijk eens iets wat ik begreep. Ken je die beschrijvingen waaruit je maar moet halen hoe je iets moet doen? Er staan dan van die vage plaatjes bij van een oog en dan moet jij het maar nadoen, door de "simpele stappen" te volgen. Ken je de beschrijvingen niet? Nou hier is er een..:

Breng vervolgens een donkere kleur oogschaduw aan op het vervaagde oogpotloodlijntje, bijvoorbeeld met grijs, zwart of de kleur die jij mooi vindt en vervaag het vanaf de wimperinplant van donker naar bijna niets op het bewegende ooglid tot aan de arcadeboog. Over het gehele bewegende ooglid tot de arcade boog en onder het oog kun je een lichtere kleur aanbrengen.

Einde van het verhaal is altijd dat ik eruit zie als Pipo de Clown en hoe het resultaat ook is, het lijkt in de verste verte niet op het plaatje.

Maar niet meer sinds ik fan van Tyra Banks ben geworden. Eindelijk snap ik ook eens wat het verschil is tussen oogschaduw en mascara (jeej) En voor de vrouwen onder ons, ik deel deze kennis graag met jullie:





Dus na mijn oogschaduw en mascara opgedaan te hebben (de rest heb ik allemaal niet in huis hoor) zag ik er uit als Pipo, hoewel ik nog wel wat moet oefenen. En met mijn nieuwe zelfvertrouwende look liep ik de deur uit, op weg naar mijn sollicitatiegesprek, biddend op de fiets. En ik ben aangenomen, dus dat is helemaal super. Ik ben nu de trotse eigenaar van een 0-uren contract bij de Flexpool van 's Heerenloo. Nu maar kijken hoeveel werk ik ga krijgen!

1 opmerking:

Jodelieh Blue zei

Alles gelezen... dacht ik... JE HEBT EEN BAAN... GIIIL... Ik heb volgende week een solli...

gefeli...
Tot gauw
Jediddle