maandag 3 november 2008

Mijn hart veroverd

Soms gebeurt het voor je er erg in hebt. Je bent verkocht....
Hoewel ik dacht dat ik er immuun voor was, het is toch gebeurt. In de eerste instantie leek de liefde niet over te komen, ik zag hem maar hij deed me niet zoveel. Tot ik hem voor de tweede keer zag, ik had het totaal niet aan zien komen, maar de liefde sprong over. Ik denk nu de hele dag aan niets anders en draai alleen maar 'onze liedjes' ik ben dolgelukkig, al moet ik zeggen dat het me wel afleid, maar goed, als je verliefd bent dan is dat nu eenmaal zo en het voelt heerlijk...

Wie het is? Nou het is nu niet direct een wie, maar eerder een het, nee het is niets omgebouwds, het is gewoon een het, namelijk een briljante en geweldige film, zo maken ze ze niet meer. Hieronder mijn favoriete fragmenten! Ik hoop dat je net zo verliefd wordt als ik, want het is geweldig om liefde te delen:







Ow ja ik bedacht me net dat ik me niet meer uit zou spreken over enig fan zijn van mijn kant....mmm.....technisch gezien doorbreek ik die regel ook niet, omdat dit geen fan zijn meer is, dit is pure liefde...

1 opmerking: