vrijdag 14 november 2008

Ik de aansteller

Sommige mensen kunnen het leed dat hen in deze wereld toebedeeld wordt bijzonder goed dragen. Zij dragen het leed van bijna de hele wereld in hun lijf, overwinnen de ene naar de andere ziekte en gedragen zich als helden.

Helaas, ik behoor niet tot de bovenstaande catagorie. Ik ben namelijk een enorme aansteller. Geloof je me niet? Nou, ik zal het bewijzen. Op dit moment heb ik een verkoudheid en een beetje rood keeltje. Nu zul je denken: "het typen van dit gegeven is geen aanstellen, het is een mededeling." Maar wacht, het aanstellen komt nog: ik wijd namelijk een heel blog aan mijn verkoudheid....

Ik heb een loopneus en dat is heel erg vervelend en heel erg naar, want ik moet iedere keer mijn neus snuiten en daar wordt mijn neus heel schraal van en dan loop ik met een rode neus en dan denkt iedereen 'wat een rode neus.'

Mijn keel doet pijn en is een beetje rood, ik heb een stem als van een man en'ik moet steeds hoesten en van die vieze keelsnoepjes eten, deze mag ik maar eens in de twee uur, dus ik moet iedere keer de klok in de gaten houden en op tijd mijn snoepje nemen anders doet mijn keel alleen maar veel meer pijn.

Ik kan 's nachts niet slapen omdat ik een hele droge keel heb en iedere keer moet hoesten en daarom ben ik totaal uitgeput en heel erg moe en heel erg chagerijnig. Daardoor staat mijn relatie weer op het spel en is er een grote kans dat ik helemaal alleen op de wereld achterblijf.

Daarbij is er nog een hele grote angst, ik ga maandag namelijk naar Center Parcs en misschien wordt ik wel heel erg ziek omdat de verkoudheid doorzet in griep en dan krijg ik 43 graden koorts en dan ga ik bijna dood en dan moet de dokter komen en dan kan ik helemaal niet genieten van mijn vakantie.

Ik ben echt heel erg zielig....

(Zie je wel dat ik me heel erg aan kan stellen ;-)
Lieve vrienden, dit is mijn manier van zeggen: ik ga op vakantie. Wees gerust mijn verkoudheid is niet zo erg als boven beschreven, dus als je een week niet van me hoort, dan is het omdat ik in het zwembad lig en niet omdat ik bijna dood ben)

1 opmerking:

Jodelieh Blue zei

whahahahaha... als er iemand niet aanstelt dan ben jij het... Wie ging er ook al weet met 40 graden koorts nog naar de VU? Ik was het niet hoor...