maandag 24 november 2008

Grote gebeurtenissen en 178.000 hits

Soms is er gewoon te veel informatie over 1 onderwerp en dit kan voor leuke en verwarrende tafarelen zorgen. Maar voordat ik hierover uit ga wijden zal ik even inleiden waar mijn bloggen met een zekere regelmaat over een zelfde onderwerp zullen gaan, tot en met ongeveer begin juni. Ik ga namelijk trouwen..jaja het is echt heel serieus, ik ga trouwen en voor degenen die zich afvragen met wie ik ga trouwen: nou met degene die me gevraagd heeft, Ron natuurlijk!

Het begon allemaal in Center Parks, we waren op vakantie met Jedidja en JW en we hadden een leuke tijd. Ron vertelde me dat hij een cadeautje voor me had, maar gaf hem nog niet. Ik wachtte en wachtte heel geduldig natuurlijk (ahum) tot de woensdag kwam. Iedereen liep met een enorme grijns rond en toen ik wilde gaan koken werd het me uitermate verboden. Ron vroeg of ik even mee wilde wandelen ik kleedde me om (had namelijk iets aan waar je niet mee naar buiten durfde, inderdaad, mijn vakantieoutfit) en zei 'gaan we uit eten?' Dat was inderdaad het geval, maar dat was voor mij zo onwaarschijnlijk dat ik er een grapje van maakte.

We wandelden en ik kreeg een beetje pijn in mijn maag, we gingen even naar binnen op zoek naar de gamehall en die konden we niet vinden, toen liep Ron het restaurant in en daar stonden waxinelichtjes in de vorm van een hart en 2 heerlijke drankjes. We bestelden heerlijk eten en waren allebei zenuwachtig, want ik had nu wel wat door. En toen vroeg Ron me, terwijl de ober tussendoor nog even kwam vragen of we een toetje wilde. En ik zei 'ja' natuurlijk! Dus toen waren we verloofd zeg maar.

Jedid en JW natuurlijk meteen gevraagd of zij ceremoniemeesters wilden worden en dat wilde ze wel, whoepie!

Maar goed, hier ging het natuurlijk niet over, het ging over de enorme vloed aan informatie, een aanstaande bruid moet zich namelijk wel enigszins voorbereiden, en ook samen moet het aanstaande bruidspaar wel een en ander weten. Dus ik ging op zoek naar een website met tips over het zoeken van een trouwjurk en daarbij had ik circa 178.000 hits. Tja, het valt allemaal niet mee, weet je wat, ik zie het allemaal wel, maar ondertussen weet jij waar ik een half jaar over ga bloggen ;-)

Geen opmerkingen: