vrijdag 26 september 2008

Fan

Net toen het schrijven van mijn scriptie mij allemaal wat te serieus werd en ik het niet meer op kon brengen om in al die serieusiteit (ik weet niet of dat wel een woord is, maar het klinkt leuk) mijzelf staande te houden, kwam dit filmpje zomaar om de hoek zetten.

Ik bekeek het, lachte, bekeek het nog eens, lachte harder en uiteindelijk kon ik de moed weer opbrengen om te genieten van deze stralende dag.
Josh you raise me up :-D

Ow my ik klink nu als een echte stalkerfan, okeej, aan mijn bloglezers, dit zal maar een keer gebeuren, hierna zal ik mij nooit meer uitspreken over enig fan-zijn van mijn kant.



En trouwens, voordat iemand ook maar het verkeerde idee krijgt, toevallig ben ik heel erg verliefd op mijn vriend, hij is knap en stoer en geweldig, terwijl Josh eigenlijk alleen maar kan zingen, tja....ik help graag roddels de wereld uit voordat ze ook maar bestaan.....;-)

1 opmerking:

Jodelieh Blue zei

ik geloof er geen klap van...Je wilt hem steikum... oké ik hou op....