woensdag 6 februari 2008

Achter mijn computer wachten op de dingen die komen gaan

Daar zit ik dan, helemaal alleen achter de computer, te wachten op de dingen die komen gaan.

Hoe kom ik daar dan he? Zo alleen achter de computer, met niets anders te doen dan wachten op de dingen die komen gaan.....?

Nou dat zal ik jullie ff vertellen. Ik loop stage....jawel, stage. En nu, zit ik hier achter mijn computer te wachten op de dingen die komen gaan. Mijn stagebegeleider komt mij zo ophalen en dan gaan we naar een cursus toe die hij geeft. Dus dat is hetgeen dat komen gaat, en daar wacht ik dan op.

Hoe ik achter mijn computer kom? Nou technisch gezien is het niet mijn computer, dat moet ik meteen wel ff rechtzetten, het is eerder de computer van mijn stagebegeleider, en omdat ik niks anders te doen heb dan wachten op de dingen die komen gaan, kan ik dat net zo goed doen achter de computer die niet van mij is, maar waar ik wel 4 dagen in de week achter zit.

Dus daar zit ik dan achter mijn computer, te wachten op de dingen die komen gaan.

Geen opmerkingen: