woensdag 11 maart 2009

Het verwoestende virus

Lang heb ik het kunnen ontwijken, ik sloot mezelf op in mijn kamer, leefde op appels en bananen en praatte niet met mensen die het hadden. Maar nu, ondanks de efficiente voorzorgsmaatregelen heb ik het toch te pakken: het gevreede verkoudheidvirus.

Er was namelijk een persoon voor wie ik mij niet afgezonderd had en dat was mijn lieve verloofde. Jaja, en nu bleek hij nou juist drager te zijn van het vreselijke en verwoestende virus.

Afgelopen week is hij de hele week ziek geweest, ik deed boodschappen, zorgde en kookte voor mijn zieke vent en net toen hij er een beetje bovenop kwam zondag, begon ik de snotteren. Ik moest spreken zondag maar voelde me niet helemaal top, daarom heb ik onder invloed van 2 paracetamol gesproken en daarna storte ik in om er vervolgens niet meer bovenop te komen.

Maandag en dinsdag was Ron ook nog thuis en man, wat waren we vervelend samen. We keken filmpjes en toen we daar echt geen zin meer in hadden keken we er nog maar 1, want ja, wat moet je anders? Op een absoluut dieptepunt van verveling keken we zelfs Assepoester en daarna ben ik zelfs verleid tot het kijken van Bambi II. Dit virus lieve vrienden verwoest echt alles, zelfs je zelfrespect.

Nu zit ik thuis, Ron is weer aan het werk en ik snotter de ene na de andere zakdoek vol. Hoop dat mijn lichaam het verwoestende virus snel overwint.....want ik verveel me!

Geen opmerkingen: